Laatste Verslag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmeralda en Maaike - WaarBenJij.nu Laatste Verslag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmeralda en Maaike - WaarBenJij.nu

Laatste Verslag!

Door: Esmeralda en Maaike

Blijf op de hoogte en volg Esmeralda en Maaike

04 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Hier ons laatste verslag, dit keer vanuit het iets koudere en natter Nederland.
Veel lees plezier!!

Vrijdag 29 juli:
Vandaag hebben we onze laatste spullen ingepakt. De koffer is zo goed als ingepakt om morgen weer met een dubbel gevoel dit eiland te verlaten. Verder zijn we natuurlijk nog even naar het strand geweest! Heerlijk genoten van de laatste keer zon, zee, strand op dit mooie en leerzame avontuur. We hebben nog even alles gegeten en gedronken wat we nog niet hadden gedaan, zoals de Starbucks, een crêpe en natuurlijk een cocktail. Nadat we voor 1000 keer meer hadden genoten op het strand hebben we bij Wet & Wild nog even de happy hour mee gepakt samen met de jongens die we van de week ontmoet hebben. Toen hebben we ons omgekleed en zijn we voor de laatste keer uit eten geweest bij café de Buren in het centrum. Daar hebben we heerlijk gegeten en konden we zo door naar de 90's en 00's party bij café de Tijd.
Eerst was het een beetje stil maar gelukkig werd het al snel drukker en dus gezellig. Kortom een super leuke en gezellige laatste avond op het eiland gehad!

Zaterdag 30 Juli:
Vandaag is het dan zo ver, de dag is aangebroken dat we toch echt na 6 maanden weer naar huis gaan vliegen. We doen alleen met een dubbel gevoel. We hebben namelijk zo veel genoten en mooie dingen meegemaakt hier op Curaçao. En daarnaast is het nu ook wel weer goed om lekker naar huis te gaan. Dus niet al te laat ons bed uit. En de laatste spullen in onze koffer gedaan. Heerlijk nog even gedoucht en toen was het moment daar we werden door de jongens naar het vliegveld gebracht. Dus alles in de auto geladen en richting Hato! Het paste allemaal net aan in het kleine autootje. Eenmaal aangekomen op Hato ging het allemaal heel snel. We waren al ingecheckt dus alleen de koffers moesten nog afgeleverd worden. Daarna door de paspoort controle en de douane. Nog maar even snel wat gegeten en wachten tot we konden boarden. Uiteraard ging dit op z'n Antilliaans waar we nu natuurlijk niet gek van staan te kijken.
Na een redelijk goede vlucht zijn we op tijd geland op Schiphol.
Ook hier weer verschillende controles gehad en eenmaal bij de bagage band hadden we snel onze koffers. En konden we snel herenigd worden met onze familie. Want het is toch altijd weer fijn om bij je dierbare te zijn. Daarna afscheid nemen van elkaar, wat natuurlijk ook niet heel makkelijk was na 186 dagen non stop bij elkaar te zijn geweest. Daarna zijn we uit elkaar gegaan en hebben we allebei een leuke dag gehad met alle visite die langs kwam.

Iedereen die onze zo trouw gevolgd heeft op deze pagina willen we heel erg bedanken en we hebben dan ook zeker genoten van jullie reactie's. Dit was het dan ons laatste reis verslag van ons grote avontuur. Nu gaan we aan de slag met het maken van een foto boek!!

Lieve groetjes Esmeralda en Maaike

P.s. na 3 dagen zijn we weer even met elkaar herenigd. En dat is toch ook wel weer heel fijn en gezellig.

• 04 Augustus 2016 - 20:04

Toon Van Der Ven:

Hallo meiden,

Welkom terug. je zult Curaçao wel missen, zeker nu onze 'zomer' weer 's enigszins herfstig uitpakt. Maar je hebt je tijd goed besteed: professioneel en ontspannen. Je kunt dus met 'n goed gevoel op dit half jaar terugkijken.

Succes met acclimatiseren en tot binnenkort. Groet, Toon