Week 16 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Esmeralda en Maaike - WaarBenJij.nu Week 16 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Esmeralda en Maaike - WaarBenJij.nu

Week 16

Door: Maaike en Esmeralda

Blijf op de hoogte en volg Esmeralda en Maaike

07 Juni 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon tardi allemaal,

Hier week een verslag van afgelopen week. Veel leesplezier.

Donderdag 2 juni:
Vandaag hadden wij onze eerste donderdag vrij. Dus we hebben eerst even lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. In de middag moesten we allebei werken want ook dat gaat gewoon door. Daarna lekker naar huis en gekookt. Daarna nog even een drankje in de stad gedaan met mensen die we hier ontmoet hebben en hier op vakantie zijn. Al met al weer een leuk dagje.

Vrijdag 3 juni:
Vandaag stond de dag in het teken van het strand. Lekker relaxen en genieten van de mooie zee, zon, strand en gezelligheid. Het was een heerlijke dag. In de avond was er op Kokomo beach een feest die er elke maand is. Dus uiteraard waren wij die avond van de party. Eerst nog even met de mensen van gister avond naar een ander feestje en daarna met z'n alle door naar Kokomo beach de full moon party. Ook dit was een super leuke avond met een en al gezelligheid.

Zaterdag 4 juni:
Eerst maar even uitslapen. En wachten tot de schoonmaakster klaar is. Daarna een lekker dagje thuis en films kijken. Ook de was ect moest gedaan worden. Ook in de avond niet zo veel gedaan lekker samen een kaartspel gedaan en de film afgekeken. Daarna lekker op tijd ons bed in.

Zondag 5 juni:
Vandaag waren we lekker op tijd ons bed uit. Daarna even Skype met Nederland en op naar een dagje strand met als lekkere lunch poffertjes!!! Vanaf het strand naar huis om wat te eten. En in de avond nog even gezellig samen op stap. Ook dit was weer een super gezellige avond.

Maandag 6 juni:
Vandaag stond in het teken van onze nieuwe visite. Dus de laatste dingen in de was en het huis even netjes maken. Maaike moest in de middag werken en Esmeralda ging de nieuwe visite halen. Na een uur wachten waren ze daar dan ! Op naar weer 15 dagen gezelligheid met onze gasten. Dus snel met ze naar huis, eenmaal daar aangekomen besloten om even naar het strand te gaan voor een eerste duik na zo'n lange reis. Daarna Maaike uit haar werk halen en met elkaar even boodschappen doen. In de avond nog gezellig met z'n 5en uiteten en naar de mooie gekleurde huisjes en de pontjesbrug. Eenmaal weer thuis nog even de visite wakker houden om een jetlag te voorkomen en lekker op tijd naar bed gegaan.

Dinsdag 7 juni:
Dit was een dagje stage. Omdat al onze opdrachten zijn ingeleverd is het nu nog een kwestie van het promotiefilmpje maken. Dus vandaag weer even wat filmen in de lessen onder andere bij de sportles. Omdat het toetsweek is kon dit niet bij veel lessen dus waren wij vandaag lekker vroeg klaar met stage. Onze visite heeft eerst lekker een beetje uitgeslapen. Daarna met elkaar de huurauto van onze gasten halen en konden zij daarna lekker naar het strand. Wij nog even wat boodschappen gehaald, banden van de auto opgepompt en weer naar huis. Maaike moet vanmiddag werken en Esmeralda gaat aan de slag met een PR opdracht die we gekregen hebben van onze stage. Vanavond gezellig met onze visite eten en op naar een gezellig avondje.

Zo dat was weer een verslagje. We hopen dat jullie het weer leuk vonden om te lezen.
Tot volgende week maar weer.

Groetjes,
Maaike en Esmeralda

• 07 Juni 2016 - 22:21

Sylvia:

Zozo weer een heel verhaal. De weken vliegen voorbij!! Fijn dat jullie zo ver zijn met de stage opdracht. Erg leuk om nu te filmen en daarna te gaan monteren. Dat is weer eens iets heel anders. Een leuke ervaring hoor. En jullie laatste bezoek is aangekomen. Verwacht dat zij net als al het eerdere bezoek erg zullen genieten. Tot volgend verslag maar weer!!!

• 08 Juni 2016 - 14:31

Toon Van Der Ven:

Leuk om te lezen dat jullie het nog zo naar de zin hebben. Ben benieuwd naar 't filmpje. Let op goed geluid; da's minstens zo belangrijk als 't beeld.